why regret saying something, you actually mean.

står på jobbet och väntar ut tiden. satan i gatan vad tråkigt jag har. och ryggen värker - som vanligt. men tänk om mitt liv är så fantastikt att jag får ont i ryggen nu, istället för sen. för jag menar, hur många pensionärer klagar inte på ryggverk? och då kommer jag vara pigg som en lärka! Så kom igen ryggen - hit me!

hur som helst. fabian har hängt här på jobbet hela dagen (han var iofs tvungen eftersom han jobbar hehe). men han slutade vid tre så nu har jag ap tråkigt. en positiv överraskning var iaf att nermin kom förbi och skulle träna.

ikväll blir det lördagsmys hos mamma och alla hundar. känns som ett helt hunddagis. men jag klagar inte! innan jag åker hem ska jag dock till liljeholmen och lämna igen filmerna som mattias lånat.. snäll flickvän jag är. jag vet. tror faktiskt bara jag är snäll för att jag saknar honom (han är ju på cypern), för i vanliga fall hade han fått en utskällning för att han var klantig och glömde. jag vet jag är en bitch. men han älskar mig ändå hehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0