I'ts better to be absolutley ridiculous than absolutley boring.

jag har utan tvekan världens finaste pojkvän. när jag kom hem från pluggdagen hos mammi i söndags möttes jag av världens godaste proteinpulver! å inte bara det. självklart även massa tulpaner. han är så fin så.

btw. så hade jag och mattiass en diskussion i lördags om hur romantisk jag var. jag hävdade bestämt att jag var superromantisk, och han hävdade motsatsen. whaaat..!? jag? oromantisk? nej nej. efter mitt argument om att jag köpte blommor och hans svar att jo absolut, men jag har ju inte fått blommor det senaste året.. så insåg jag att satan vad tiden går fort. hahahaha. kanske inte kan leva på mina meriter för 1 ½ år sedan.. dags att rycka upp sig!

image description


image description

ps. jag hävdar dock fortfarande att jag är romantisk.. kanske inte bara lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0