Hjärta.

Trodde aldrig att mannen i mitt liv skulle ha en så dålig andedräkt eller att jag skulle tillåta att han fick prutta när han kände för det. Trodde heller aldrig att jag skulle kunna stå ut med en man som var så otroligt envis och som ibland fullständigt skiter i vad jag säger.

men han kommer alltid vara mannen i mitt liv. för det finns inget som gör mig så lycklig när han kommer och lägger sig bredvid mig på kudden på kvällarna. och sover sked med mig hela nätterna. eller som när han tröstar mig och kryper upp i min famn när jag är ledsen.



tyvärr tjejer. men bästa killen är upptagen.
och jag älskar honom så mycket så det gör ont.
men det bästa av allt, är att jag vet att han älskar mig lika mycket.
och jag vet att, han kommer aldrig lämna mig.



min fina.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken fin kärlekshistoria - man blir alldeles varm om hjärtat. Tur att jag får låna honom då och då :-)

2012-03-01 @ 07:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0