-

God morgon allesammans! Jag har precis begett mig från gymmet och är nu påväg till min älskade tandläkare!

På gymmet körde jag löpband 5 km på 25 min, är nöjd med tanke på att jag inte sprungit på löpband på två månader.. Lyckoruset när jag sprang var helt stört. Jag drömde mig bort till min löpning förr i tiden och känslan av att få se mig i spegeln när svetten bara rinner är en riktig höjdare (så länge man inte träffar någon man känner...). I öronen dunkade musiken på högst volym! Åh underbart!

Efter körde jag lite armar och axlar, måste ju börja bygga lite!

Så, hela jag var som en enda lyckoboll och hade förberett en kall proteindrink som jag skulle avnjuta i bastun. MEN, då sitter en av dessa jävla "hej jag är stolt över den jag är" kvinnorna och kör någon form av yoga/stretch. NEJ, du behöver inte stretcha dina baksida lår eller insida lår när jag sitter där inne, och NEJ jag vill inte titta in och säga hej till dina äggstockar - SÅ KNIP! Sära på benen kan du göra någon annanstans.

Smaklig jävla måltid.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Du e ju helt grym! Göteborgsvarvet - here we come!

2012-03-02 @ 11:42:24
Postat av: Mammi

Vissa har verkligen inga skrupler... :-(

2012-03-02 @ 11:42:53
Postat av: Emelie

Kul att höra att du är igång igen, hoppas att ryggen mår bra! Jag tycker att 5min/km är jättebra fart för det är svårt att hålla tempot uppe när man kör på bandet!

2012-03-02 @ 15:24:28
URL: http://runningmakessense.blogg.se/
Postat av: Fanny

Oja- taggad till tusen!



Tack! Fast jag tycker det är lättare att hålla tempot på bandet! då dras benen lixom med av farten!

2012-03-02 @ 18:33:23
URL: http://fannymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0