Don't you remember? The reason you loved me before, baby, please remember me once more

jag dör. eller snarare har redan dött.

min impulsiva sida kom fram idag 10 min innan lunch och bestämde mig för att jag skulle träna istället. kände att det var dags att ta tag i träningen och försöka komma i någorlunda form. peppade mig även med hur skönt det skulle vara efteråt. men nej. nej. och återigen nej. det var hemskt. jag sprang 8 km på 38.40 (vilket jag iofs är sjukt nöjd med) men jag slet som jag vet inte vad. för att inte tala om efteråt. vad hände med lyckoruset jag väntat mig? nej jag lider fortfarande trots detta var två timmar sen.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Bit ihop - det kommer att ge resultat! Och då kommer du att vara grym :)

2012-06-18 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0