It's like a circle, it has no end!

ska bli bättre på att uppdatera. men har inget roligt att uppdatera om. tyvärr.

men när jag har ork och tid ska jag lägga upp lite bilder från jul. var ju hemma i älskade sthlm. hade ett fantastiskt lov. bestod till 90 % av jobb, men det gjorde ingenting, för när jag inte jobbade så passade jag på att umgås med min älskade familj och vänner och min fina pojke. då kan det inte bli annat en ett bra lov. och en extra bra sak på lovet var att jag hann träffa Yolanda som är hemma från USA. det var ett år sen sist - men kändes som igår. det tycker jag om.

idag har jag inte gjort någonting förutom att plugga. jag pluggar, pluggar och pluggar. och trots att jag bara pluggar, har jag lika mycket kvar. jag förstår inte ekvationen.

klockan ringer halv sju imorgon. då blir det skola och seminarie. bu. ska förhoppningsvis möta upp oliver och köpa hans böcker inför fastighetsrätten. herre min skapare. så här bra framförhållning har jag aldrig haft. men ska jag vara helt ärlig vet jag inte ens vilka böcker man ska ha, men två i klassen köpte dom böckerna - so i just go with the flow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0