I wanna sing, I wanna shout, I wanna scream till the words dry out

står på jobbet nu. har stått här sen 13.00. min rygg värker. min mage kurrar. står och pluggar juridik. älskar att känna mig effektiv. annars har inget spännande hänt. samma gamla vanliga. eller jo. två saker har faktiskt hänt. en bra och en dålig. jag börjar med den mindre bra. och det är att M åker upp till norrland tors morgon vilket innebär att jag måste vara utan honom. den bra nyheten är att jag och Billan flyttar in hos mammis. ååh så mysigt. även eypis kommer vara hemma. tror jag. imorgon får jag gå till naprapaten igen. måste måste måste bli bra.

Kommentarer
Postat av: Mams

Ska bli så mysigt i helgen!

2012-01-04 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0