tänk vad skönt, om någon annan visste precis hur man kände och visste precis vad man skulle göra. och tänk så skönt om man aldrig själv behövde fundera, utan någon annan hade svaret eller till och med så skönt- att det inte fanns någonting att hitta ett svar till.

det hjälper inte hur mycket jag tänker. hur ont det gör. hur bra jag mår. för jag kommer inte fram till något svar. jag känner att jag är i en återvändsgränd. allt jag vill är bara att allt ska bli bra. jag vet bara inte hur. men jag vill. mer än nått annat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är verkligen en av livets stora utmaningar, att man måste fatta sina egna beslut. Vem sa att livet var enkelt att leva?

2012-01-17 @ 08:41:46
Postat av: Emelie

Vad är det för beslut du måste fatta?

2012-01-17 @ 09:23:08
URL: http://runningmakessense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0