Worrying is dumb, it's like carrying an umbrella, waiting for it to rain!

jag orkar inte.

nu ska jag gå och lägga mig. jag känner mig helt tom. ingen ork. ingen lust. ingen mening. det här är inte likt mig. jag vill inte vara såhär. det är inte jag. men jag orkar bara inte. ingenting. allt känns bara skit. eller skit är fel ord, utan helt plötsligt kan jag inte se mening i det jag gör. jag sliter och sliter. men kommer jag någon vart? funderar på att bara stänga in mig. vill inte träffa någon. vill inte prata med någon. vill inte vara.

jag är tom. ska ringa min älskling nu. förhoppningsvis ger han mig kraft. godnatt.
 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Nej, det är verkligen inte likt dig. Men ibland måste man också tillåta sig att vara ledsen. Man kan inte alltid vara på topp. Även om det känns tungt. Hoppas att du har fått lite nya krafter under natten och att det känns lite bättre idag.



Puss & Kram

2012-02-06 @ 08:55:14
Postat av: Emelie

Jag tycker att du är världens bästa tjej som har typ världens bästa liv bara så du vet ;) Sen är det självklart viktigt att du själv tycker det också! Säg till om jag kan hjälpa dig med något! <3

2012-02-06 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0