Truth hurts, lies kills

hallå hallå! idag har varit en riktigt lugn och skön dag. inledde morgonen med en 90 min promenad med Charlotte. därefter har jag pluggat, gått mer promenader, städat och bara legat i soffan framför tvn. imorgon åker jag ju hem, åh längtar.

har även gjort upp kostprogram för mig och mamma. det blir lite supersize vs. superskinny.
hon får känna på att äta vad jag äter (eller typ en tredjedel) i mängd & jag får känna på vad hon äter (fast typ trippla) i mängd. Ska bli spännande. hon kommer känna sig som en köttbulle och jag som en spagetti. Men vi behöver det. ingen av oss har just nu en sund kost.



här har vi mamma till vänster och mig till höger.
På måndag börjar våra nya liv/vår nya månad.
Heja heja heja!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är som gjort program åt mams! Hur ser det ut? Kommer du följa samma program som du gjorde tidigare eller kommer du att lätta lite på reglerna? Tycker att det verkade lite väl extremt!

2012-02-29 @ 23:16:36
URL: http://runningmakessense.blogg.se/
Postat av: Mammi

Haha - vad du e rolig, o knäpp. Men kul att få sig ett gott skratt så här på morgonkvisten!

2012-03-01 @ 07:47:04
Postat av: Mammi

Förresten vill jag bara påminna om att vi har samma klädstorlek även om jag inte har samma "boobs" som du. Men det löser jag nog inte med lite extra kyckling. Om jag inte stoppar filéerna i bh:n förstås :-)

2012-03-01 @ 07:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0