Sometimes people play hard to get, just to see if the other person's feelings are real.

efter att telefonerna lagt av, inchecknings-sperrarna vägrat släppa in folk, dator systemet + betalningsmaskinerna strejkat, musikspelaren vägat spela musik, så tror jag att vi börjar komma på banan igen. musiken är dock fortfarande inte på hugget för samarbete.

själv har jag precis tränat. är helt slut. körde ett så jädrans effektivt pass. eftersom jag bara har en timmes lunch och på den ska hinna träna+äta+duscha så måste man köra effektivt. så Fabian (som är PT) gjorde upp ett intervall pass åt mig. sen blev det lite enbens knäböj för att få snygg stjärt!

Nu (eller ja om tre timmar då jag slutar..) är jag redo för en riktig mys kväll med Eypa och Mammi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är!



:-)

2012-02-18 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0