someday, somehow.

Hemma igen i mitt älskade gävle. även om allt är fantastisk här så har jag börjat känna mer och mer senaste tiden att jag verkligen längtar hem till stockholm. isabelle flyttar ju hem om någon månad. så ja, jag är avundsjuk. skulle självklart aldrig hoppa av utbildningen, eftersom jag vet att detta är vad jag vill, men saknar ändå att få ha min familj och mina vänner i samma stad. och för att inte tala om hur mycket det tär att ha sin pojkvän på distans. i början tyckte jag att det fungerade riktigt bra eftersom varje helg vi sågs så var det kvalitetstid och man fick saknar varandra i veckorna. självklart är det så nu också, men jag vill ses mer än bara två och en halv dag i veckan. jaja, man kommer ingen vart på att klaga.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi vill ha dig här också! Men kanske kan få komma och hälsa på snart :)?!

2012-02-22 @ 00:08:36
Postat av: Mammi

Jag vill också hälsa på :-)

2012-02-22 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0