really.

idag har varit en lång dag. skola från 9-17 + långpromenader. men fick reda på att jag klarade min tenta i jöken, så är happy happy happy!

just nu sitter jag och kollar på "Sofias änglar". varför jag kollar är endast för att det inte finns något annat att se på. egentligen tycker jag att idén är väldigt bra (för de som inte vet går det ut på att renovera hus/lägenheter för personer som råkat ut för något hemskt). Denna gång handlar det om Per och Matilda som förlorat deras son Rickard (två år). Båda sitter och gråter när dom berättar hur Per råkat köra över Rickard. Per: "folk säger att det värsta som kan hända är att förlora sitt barn, men ingen vet hur det känns att känna skulden över sitt barns död". Det gör så ont i mig. kniven hugger rätt i mitt hjärta när jag ser hur ont det gör i honom.

och även hur snällt det nu är att renovera upp deras hus, men kom igen! Skulle en topp renoverad villa få dom att må bättre? jag säger inte att jag vet något bättre sätt att få dom att må bättre. men det gör så ont att se och jag tycker det är löjligt att Sofia agerar hjälte.

nej. inte okej helt enkelt. jag vill bara ge dom en kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är det sofia wistam? Gillar inte.

2012-02-13 @ 22:53:39
URL: http://runningmakessense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0