My precious one

Min förra födelsedag fick jag spendera själv i gävle. Denna födelsedag har jag fått spendera med min älskade man och mina små grisar. Tänk hur sjukt det är, att igår kväll när jag satt och funderade, så visste jag att oavsett vad som hände denna dag, så skulle den bli bra - för jag skulle få vakna upp med min familj.

Och hur blev då denna dag? Jo precis som jag trott. Helt fantastisk.

Imorgon ska jag och mammsen på The Nike Blast. Träning. Träning. Träning. Och jag är såå taggad! Och mer skojigheter är att jag ska förbi min käre far också!

Så nu ska jag fylla den minimala plats som finns kvar i magen med mer choklad och sen sleepytime!

Puss från en 1 år äldre tjej än igår!




Kommentarer
Postat av: Emelie

En liten korrigering, du är inte ett år äldre idag i jämförelse med igår. Du är en dag äldre!

2012-02-04 @ 18:19:10
URL: http://runningmakessense.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men pucko. Den 2 feb var jag 20 år. Och

3 feb var jag 21 år. Ekvationen är inte svår. 21-20=1 år.

2012-02-04 @ 18:58:51
Postat av: Emelie

Haha jag förstår givetvis vad du menar men det märks att det är jag som är familjens matematiker.

2012-02-05 @ 12:14:36
URL: http://runningmakessense.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det märks snarare att du är familjens besserwisser...

2012-02-05 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0