Dear broker heart. Im sorry for being stupid again, but he said it was different this time.

Ohoj, nu var det sådär längesen jag skrev igen, förlåt mina barn ska bättra mig! (som om någon har klagat liksom). hur som helst är jag på jobbet nu. bara en timme kvar. woooow. igår fick jag cp utbrott på alla nötter som är kvar efter stängning. trots att jag säger till när den är 5 min kvar så vägrar folk att gå. bitterfitterfanny träder fram 10 min över sex och får nog. jag tycker att det är respektlöst. (det var ingen som missade.. hehe).

känner mig förövrigt lite småsjuk. det är sån konstig känsla. för har ont i halsen - utan att faktiskt ha ont. och är förkyld med uppblåst huvud utan att faktiskt vara förkyld. skumt. hoppas att det går över snart.. började ju äntligen komma igång med mig träning. och nu är jag tillbaka på ruta ett igen. suck.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dina symptom verkar överensstämma med mina, var du också ute igår? I så fall vet jag vad det beror på :)

2012-04-15 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0