you say, life is hard. but compared to what?

Kom hem igår vid 00.10 och var uppe i morse runt 07.20. Skyndade mig ut med hundarna och sen till skolan för min föreläsning som började 09.00 (som jag åkte hem till gävle för). Efter 25 min gick jag, då ingen lärare hade kommit. well well. kändes lite smått irriterande, men sen smsar Erik mig och berättar att läraren kommit efter 30 min, och dom hade haft föreläsning. Det gör mig riktigt förbannan! det hade i princip inte varit några elever där, men varför ställer man inte in lektionen då? Eller var går gränsen för hur länge man ska stå och vänta??? Så ÄNNU värre. jag åkte hem för en föreläsning som jag missade. Kul.

Får se om denna dag blir bättre. jag hoppas det. har haft många depp dagar nu. det gillar jag inte. det är inte jag. ska nog pallra mig iväg till gymmet senare och köra lite dans aerobics. sen blir det såklart plugg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0