We're always on different pages.

sitter med min marknadsföring nu - tjuhu. är trött i kroppen, idag körde jag ett dunderpass. Först körde jag 8 km på löpbandet i 5 min tempo (= 40 min totalt för den icke matematiska) och sen hoppade jag direkt på 55 min bodybalance. Dom har kommit med en ny koreografi nu som passade mig perfekt!

Skulle även behöva hinna klart med hela min ledarskapssuppgift idag. Samt hinna städa och packa inför hemresa imorgon. Sen måste jag fundera över vad jag ska träna imorgon, eller kanske ska vila? Eller kanske en lååång prommis med hundarna. Ja det återstår att grubbla på.

Idag skulle Oskar, Matilda och Erik ner på O'lerays och drick öl och se på hockey. Hade så gärna velat vara med. Men men. så går det när man har plugg..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Plus hur kul är hockey på en skala?

2011-09-23 @ 12:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0