.

idag är en tung dag. var uppe till två i natt å pluggade, var ute vid fem imorse med en hund som var magsjuk, ute vid åtta igen, in igen - plugga, plugga och plugga lite mera. får mail om att jag inte klarat makrotentat, 3 poäng ifrån, på en 100 poängs tenta. Kul.

orkar inte det här. har marknadsföringstenta om drygt två veckor. har inte öppnat boken. boken är dessutom på engelska. och jag kan inte engelska. det kommer gå bra.

tack och hej. nu åker jag till stockholm för att samla kraft. ska dessutom få lyx hjälp av eypa. tur att nån av oss blev smart iaf!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fanny du är smart! Jag kunde ju inte tillföra något!

2011-09-17 @ 23:51:53
Postat av: Anonym

Håller verkligen med Emelie - klart du är smart!Du behöver lite struktur bara i ditt pluggande, vet att det skulle hjälpa dig.



Puss

2011-09-20 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0