You’re out there, I’m still here…

Imorgon börjar min hemtenta. I övermorgon har jag vanlig tenta.
Jag är sjuk. mycket sjuk. mycket värdelöst.

Min magkänsla säger att tentan på fredag inte kommer gå så bra - varför vet jag inte.
men jag orkar faktiskt inte bry mig. kan ju inte göra annat än mitt bästa.

Nu hade jag velat vara hemma hos mamma så att hon hade kunnat ta hand om mig som bara en mamma kan. Jag hatar att bo själv och att vara sjuk. jag hatar att vara så här ynklig. ingen som kan ta hand om mig, ingen som lagar mat åt mig, ingen annan som går ut med hundarna men framförallt, ingen som tycker synd om mig.

Nej nu blir det lite mer plugg och lite mera tycka-synd-om-lilla-mig.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker synd om dig på distans!

2011-10-05 @ 20:42:31
Postat av: Mammi

Jag me lilla sötnos!

2011-10-05 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0