you make me fall asleep smiling

Nu har precis finalen av robinsson gått. fan. Ola, min favorit, klarade sig till finalen, men snubblade på mållinjen. han blev alltså tvåa.

aja. hur har min dag då varit? jo, min träning har gått bra idag. dock har maten gått sisodär, för jag har ett mål kvar, som jag bör äta vid 23.00, men funderar på att strunta i det, för vill sova. dumma dumma mig. ska skärpa mig imorgon!


Eggtimern är min räddning på morgonen. Har aldrig kunnat koka ägg förrän nu,
och nu blir dom perfekta!



äpple och keso. så sjukt att det är favoritmålet på dagen.



Lunchen. paprika, spenat, kyckling och ris. skoj? 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men det ser faktiskt inte så dumt ut. Kämpa på nu!

2011-11-11 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0