Whatever tomorrow brings, i'll be there.

Helgen har varit fantastisk. började med att när jag kom hem på fredagen stack jag iväg till gymmet. sprang milen på 49.30. därefter begav vi oss till stocksund, till Tom. jag säger bara herregud vilken lägenhet. det snyggaste jag sätt! han bodde i ett torn hus, men tre våningar. så jävla läckert. och hur god tror ni inte maten var? det vattnas i munnen bara av tanken. vi åt marinerade kräftor och skagenröra till förrätt. till varmrätt serverades majskyckling, tryffelpotatismos samt en gudomlig sallad. efterrätten bestod av någon variant av olika chokladmousser. gudomligt gott!

på lördagmorgon åkte vi förbi affären och handlade en stor frukost och tog med till david. där träffade vi hans underbara lilla valp wilma. det sötaste jag har sett!



efter att ha myst hela förmiddagen med wilma så begav vi oss till gävle. här åkte vi till en crossfit tävling som hölls. riktigt spännande. blev lite sugen på att testa.. men mycket mycket träning kvar för att ens komma i närheten..

annars har helgen bestått av nyttig mat, träning och massa mys.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Helt underbart söt!

2011-11-22 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0