what about me.

åh är mega glad. har fått tid hos sveriges bästa naprapat imorgon! hurra för mig! dock har jag lite ångest, för att för tillfället har jag ju inte ens ont i ryggen? det kommer och går liksom. han sa att han skulle kolla imorgon var min smärtgräns låg (asså inte göra illa mig utan kolla hur allvarlig den var) hm.. detta kan bli jobbigt. men men. man tar ju chansen att gå dit om man får chansen! hihi

ps. min träning gick skit. orkar inte ens springa min vanliga löparrunda utan trehundrasextioelva gångpauser. tror min kropp börjar bli lite less på löpningen. är ju hemma i helgen iaf, så då får det bli lite löpband utan kisspauser (=utan hundar) och sen lite styrka. sen börjar jag även bli less på att inte se något resultat på att jag går ner i vikt. jag siter ju bannemig som en dåre med kesella och keso och tjofaderittan.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Glöm inte att du i fredags gjorde en grym tid på milen! Ibland är det upp, ibland ner, men du gör hela tiden framsteg i det längre perspektivet. Och vi vet båda två att din kropp mår bra av att födas med annat än en massa socker. Det skulle min också göra, om jag bara gav den chansen :-)



Puss

2011-11-23 @ 17:01:05
Postat av: Emelie

Kämpa på! Du kommer garanterat gå ner i vikt om du äter så lite som du gör, däremot kanske det tar ett par veckor innan du märker något på kläderna! Hoppas inte dieten tar kål/kol på dig bara!

2011-11-23 @ 19:02:37
Postat av: Fanny

tack vad söta ni är. ska fortsätta kämpa!

2011-11-23 @ 19:21:40
Postat av: Emelie

Hur gick det hos naprapaten?

2011-11-24 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0