People ask me why it's so hard to trust people & and I ask them why it is so hard to keep a promise?

Denna dag har gått väldigt fort, jobb, powernap, träning & shopping (för Mattias del, eller jag köpte en superfin tröja också).

Vi köpte med oss mat från delikatess avdelningen i centrum med jättegod kyckling och couscous med lite soltorkade tomater, kronärtskocka & rödlök. Gick inom ramarna för min diet och så gott så jag höll på att dö.. Det var heller inte dyrt. 70 :- för två personer. Jämför det med att köpa hem massor och stå i en timme och göra i ordning. Därför har vi bestämt oss för att börja köpa mer färdiglagad mat!

Nu är det idol som gäller - därefter Harry Potter (hemskt jag vet, men jag är en snäll flickvän). Imorgon blir det jobb!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0