jag håller mina löften, men tro inte att det är lätt.

idag har varit en jobbig dag. eller egentligen inte. undrar om det kanske är min diet som får mig att känna mig lite depp? Har precis kommit hem från en löprunda iaf och kört lite styrka. så nu har jag laddat krafterna (iaf för ett litet tag framåt), så tror jag får ta och spendera dom på studierna. kul.

helgen var iaf bra mycket bättre! På lördagen var det fitness mässan i älvsjö med mattias, mamma och maria. mycket träning och mycket skoj. kvällen var den bästa på länge. då var jag och mamma och såg på David Batra. jag säger bara herregud vilken man! Han är den roligaste som någonsin funnits.

Söndagen spenderades en snabbis hos pappa på fars dag och sen begav jag mig till mamma för att plugga lite. mysigt att hinna träffa pappsen, var länge sen sedan sist! Efter plugget hos mammsen åkte jag och tränade gym 45 min och sedan BodyBalance 55 min. än så länge går både träning och kost bra (även om jag åt en bar i lördags. fy. men var tvungen, tränande ju så mycket). men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte dör av längtar efter vanlig mat.

och juste, igår var jag och körde spinning i globen 55 min. hujedamig!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Förstår att det kan kännas motigt men du är så duktig! Kämpa på nu :-)



Puss

2011-11-15 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0