It's a cold thing you never know all the ways I tried.

nu har jag stuttit och pluggat marknadsföring på förmiddagen. även om det känns bra, så stressar jag upp mig så väldans. pluggar jag på rätt saker? pluggar jag tillräckligt mycket? pluggar jag för ytligt på varje ämne?

jaja, kommer få svar på allt imorgon.. 9-14 är min tenta. så håll tummarna för mig då! Efter tentan åker jag hem till sthlm en snabbis. Jag och Mattias ska på middag hos Tom. gah så jag längtar! det jag längtar efter är såklart inte Tom, utan riktig mat. jag börjar dreggla bara utav tanken.

så ja hur går min diet idag? än så länge fortfarande bra. har precis klämt en tonfiskburk (i vatten) samt ett äpple. kanske inte riktigt en höjdare. men måste variera lite från keso och kesella.

nu hade jag tänkt sticka ut och köra min vanliga löprunda (som jag kör varje dag). den är 4,7 km, så det är väldigt lagom. därefter är det styrketräning som gäller. på fitness mässan fick man dvd skivor med styrketräning som tar 17 min, och det bästa av allt, det är styrketräning som man kan köra hemma - man behöver alltså inga redskap. ena dvd skivan tränar core och den andra hela kroppen. hur jäkla mega bra som helst!


jag och eypis.
bilden har inget med inlägget att göra. men jag tycker den är söt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem är Tom?!

2011-11-17 @ 15:34:03
Postat av: Fanny

Mattias kompis?

2011-11-17 @ 15:55:20
Postat av: Emelie

Jag bara undrade eftersom du skrev att du längtade efter maten och inte efter Tom ;)

2011-11-17 @ 16:34:05
Postat av: Fanny

Haha hade väl varit mer oroväckande om det var Tom jag längtade efter?

2011-11-17 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0