life is short, stay awake for it.

Står på jobbet. är vansinnigt trött. ryggen värker. kaffet är slut. jag har tråkigt. = idag är ingen bra dag.

Gårdagskvällen var dock en riktig höjdare! Så då gör det inte så mycket att denna dag är skit. Mammsen flydde år, så hon jag och Emelie gick och åt på en italiensk restaurang. smarrigt värre! Jag åt oxfilé carpaccio till förrätt och oxfilé med pastaknytet fyllda med KarlJohan svamp och tryffelsås...

Därefter blev det choklad till mellofestivalen. SVERIGE KOM TREA. så jädrans bra!

Nu ska jag fortsätta med mitt ingentingattgöra-jobb. Pusshejleverpastej!


finaste mammsen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va så mysigt att få fira sin födelsedag med dig o Emelie!



Puss

2011-05-18 @ 10:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0