I'm always wrapped up in things i can't win

Kom precis hem efter en föreläsning på makroekonomi. herregud. inte lätt inte. och bara 3 dagar kvar.

satt och pratade med läraren sen ang. att mina tentor är så himlans nära varandra och hon sa att jag bör fundera hur jag ska lägga upp det med tanke på att det är världelöst om jag inte får G i ngn.. antingen satsar man stenhårt på ett ämne, och då det ämne som jag tror att jag har svårast att komma ihåg nått i = makron, men å andra sidan, det är ju det ämne jag tror jag har svårast att gå G i också, så om jag inte klarar den, har jag helt plötsligt inte godkänt i ngt ämne.

och satsar jag på externredovisningen, och skjuter upp makron, ja då är det ju som att börja om på ruta 1 sedan. suck vad ska jag ta mig till? satsa på båda, och riskera att inte få g i ngn? eller kanske satsa på båda, och se till att få godkänt i båda?

Krånligt det dära. får ta mig en promenad med grabbarna ut i solen och sen är det bara att borra ner sig i plugget igen. inte så mycket att fundera på egentligen!



hello sunshine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0