sometimes you have to get lost to find yourself.



gårdagen var fruktansvärd. jag hade en klump i magen.
jag kände mig ledsen. korkad. ful. dålig. ensam. misslyckad.

och värst av allt, jag vet inte varför.
för jag är bra. det vet jag.

Det kanske inte är svårare än så, att alla har dåliga dagar?
Men även om det är så, så blir inte dagen lättare för det.

Men det jag tror är viktigt, är att varje dag, bestämma sig för att se någoning positivt.
Även dagar som denna.

Och visst fanns det positiva saker med dagen också.
 
MAMMA & PAPPA
Igår fick ni båda mig att känna mig väldigt speciell.
Ni släppte det ni hade för att hjälpa mig.
Det gjorde min dag. Utan er hade jag gått under.
Tack, älskar er.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh lillsnuttan! Du är jätteduktig, du behöver inte oroa dig! Jag är ledig fram till på tis så om du vill komma hit, eller ses i huvudstaden, så vore det mysigt!

2011-03-09 @ 07:57:05
Postat av: Anonym

Fanny - du är väldigt speciell och jag älskar dig väldigt mycket!



Puss fr Mammi

2011-03-10 @ 19:25:51
Postat av: Pappa

Du är så mycket bättre än du tror, du får bara inte skjuta upp allt till sista stund. Plandring min vän! Puss

2011-03-11 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0