Love isn't blind; it just only sees what matters..

För er som missat det så har jag sommalov. hurra för det! Även om jag egentligen tycker att sommarlovet är alldeles för långt, jag är ju redo nu för att få sätta igång igen. Men sånt får man inte säga högt. då är man nämligen nörd.

Just nu är jag på jobbet, i hopp om att kunna tjäna ihop lite stålars innan skolan börjar igen. Så mycket blir det tyvärr inte. Jag är riktigt trött. Gick upp tidigt för att hinna med bussen från landet. Har haft två riktiga kanonveckor.

Och innan det har jag varit i New York. Herre min skapare! Den staden sviker då aldrig.

Bilder från de senaste veckorna kommer så fort som möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0