who cares what doctor phil says

jag vet att jag är dålig på att blogga. men just nu har jag verkligen ingen inspiration. Det är inte mycket som går min väg. Eller jo, det är det säkert. men det känns inte så.

allt bråk ang. min mobiltelefon suger ut all energi ur mig. jag känner just nu den värsta känslan man kan känna. maktlös. jag vet att jag har rätt. jag har haft rätt hela tiden. men det spelar ingen roll. för jag kan inte göra någonting.

och sen så flyttar jag ju snart också. 21a januari får jag nycklarna. jag längtar så otroligt mycket. ska äntligen få börja uppfylla min dröm att bli mäklare. men jag gör det inte utan en klump i magen. jag vet att vi kommer klara det. jag vet att vi kommer ses varje helg. men det gör ont att inte ha dig där, jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0