fake it 'til you make it.

Idag har varit en superbra dag! Är så himlans glad!

Vad som gjort denna dag så bra är framförallt att jag började på min andra kurs idag. Externredovisning (=affärsredovisning). Självklart körde jag på samma taktik som i tisdags, (att gå in först av alla och hoppas att någon annan skulle sätta sig brevid) men tyvärr lyckades den inte idag heller. Men det gjorde absolut ingenting! Jag satt mobbad på min plats och frågade frågor och hade det riktigt bra! Kursen verkar superskoj och läraren suverän! Han är riktigt smart, bra på att lära ut och riktigt roligt! Påminner mycket om pappa!

Så jag gick från lektion med ett stort leende på läpparna, känner mig som klassens nörd, men det är de värt!

När jag kom hem städade jag lite och sen begav jag mig till gymmet. Och vet ni vad jag gjorde där? Jag sprang 12 km i 5.27 min tempo. Känner mig i riktigt bra form nu. Hade kunnat fortsätta kände jag men löpbandet nollställdes och hade inte ork nog att starta om för att sedan räkna ihop resultaten. Nej jag är väldigt nöjd med vad jag presterat!

Nu har jag tänkt sätta mig och plugga lite, så vi får se om jag tycker kursen är lika rolig imorgon. hihi

Puss och kram



Dagens humör: Toppen!
Dagens träning: 12 km 5.27 tempo
Dagens mat: 1 proteindrink och 2 ägg (jag skäms)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0