Even if you do everything perfectly, there is no guarantee.

Helgen har varit helt underbar!
Min älskling har varit här och gett mig krafter för en ny vecka. Vad skulle jag göra utan honom?

Fredag.


Fick fina blommor.

Sen blev det myskväll hemma med tacos.


Lördag.

Vi gick upp runt halv nio och tog oss en långpromenad med hundarna. Sen blev det en ordentlig frukost med fil&flingor, färskt bröd, proviva, ägg osv. Frukost är ju det viktigaste målet på dagen. Efter frukosten knallade vi ner till stan och spanade in shoppingcentret/staden, vilket gick gaaanska snabbt, hehe. Men vi hittade ett väldigt mysigt fik (som ska vara Gävles bästa ;)) och unnade oss lite blåbärspaj med vanligsås.

På kvällen gick vi ut och firade vår ettårsdag. Vi gick till en restaurang som ligger väldigt nära mig som heter "Kungshallen". Jag åt Black&White och mattias en schnitzel med mozzarella och parmaskinka fyllning. Maten var väldigt god och vi hade det hur mysigt som helst! När vi kom hem såg vi filmen "Wall Street 2" som vi hyrt, galet bra!!!











Söndag.

Blev en likadan start på dagen som gårdagens med en långpromenad och en bra frukost. Efter det bestämde vi oss för att skruva ihop de sista möblerna från ikea. Var en hatthylla och lådorna till Tv-bänken. Jag och Mattias tog varsin låda och tävlade om vem som kunde skruva ihop den först. ha ha mattias var verkligen kass. Och när han väl skruvat ihop hela. Så blev resultatet inte ritkigt rätt..

Dock fick jag spö när vi sedan skulle köra milen på löpbandet. Efter 4.8 var jag tvungen att bryta, mådde så fruktansvärt illa. Tror att det grundade sig i att jag kände mig pressad när vi var precis brevid varandra. Löjligt det där med prestationsångest. Ska försöka jobba på det!

Till middag lagade vi hemgjorda färsbiffar med rotfrukter i ugn. Sen självklart lite beasås till :) Som efterrätt slank det även ner lite tiramisu glass :)















Måndag.

Följde med till bussen imorse som gick 06.45 och knallade sedan hem och bäddade ner mig i soffan med lite varm oboy. Annars har jag mest pluggat hela tiden. Det är väldigt svårt, men väldigt roligt, så det är bra. Har även hunnit förbi gymmet och sprang dom sista 5.2 km som saknades från igår.

Till middag blev det grönsaksdipp. Så himla nyttigt och så himla gott!

 


Kommentarer
Postat av: Bodil

Låter som en kanonhelg :-)

2011-02-01 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0