don't close the book, just turn the page.

Idag är det onsdag, vilket innebär att det inte är långt kvar tills M kommer. åh jag längtar så jag tror att jag ska smälla av.

Idag vaknade jag vid halv elva. Låter tragiskt, men hade hoppats på att få sova bort ännu större del av dagen. Men men. Gick ut en långpromenad med grabbarna och åt en god frukost. Annars har jag mest fixat och donat i lägenheten. Snart är alla kläder upphängda och invikta i garderoben. Har en del kartonger som ska upp på vinden, men det får Mattias ta i helgen! Sen har jag ju såklart massvis med skitgrejer kvar.. Var gör man av allt sånt?

Förövrigt skulle jag uppskatta tips på vad man kan göra när man känner sig ensam? Emelie komenterar att jag blivit träningsnarkoman, men faktum är att det är ett bra sätt för mig att få träffa människor, samt att jag får energi och kraft av att få träna och ta ut det allra sista. Om det inte vore för att folk skulle tycka jag var knäpp, skulle jag kunna tillbringa hela dagarna i gymmet. Men som sagt, kom gärna med tips på vad jag kan göra, för jag känner mig så ensam.

Nu ska gå och koka lite ägg så jag har nått i magen innan träningen!

Dagens humör: Idag har varit en bra dag.
Dagens träning: Tänkte köra spinning 55 min, samt core 30 min.
Dagens mat: Korvstråganoff



Kommentarer
Postat av: Emelie

Först vill jag bara uppmärksamma dig på att jag hittat en ny kompis i Uppis som ska söka till Gävles mäklarlinje i höst :) Hon är 91a och jättetrevlig! Så du har i af en garanterad kompis om hon kommer in.



Sen kommer tips på vad du kan göra om du känner dig ensam: gå på stan, gå till biblioteket, kolla om det finns ngn förening i skolan som du kan engagera dig i (det brukar alltid finnas), börja läs kurslitteraturen, åk och hälsa på din storasyster, gå ut och festa, laga ngn spännande mat. Hoppas det hjälper!

2011-01-27 @ 18:02:38
URL: http://eypa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var tipsen bra eller? Ingen kommentar?

2011-01-28 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0