As long as the wrong feels right it's like i'm in flight

Idag är det fredag = Mattias åker från stockholm nu! HURRA!

Övrigt vad som hänt idag är att jag anmält mig till Midnattsloppet! Förra året var det fullt när jag skulle anmäla mig, så var ute i god tid i år! Inte så likt mig va? he he!

.. iaf så anmälde jag mig i gruppen 1c, det är för dom som tänkt springa på 40-45 min. Kanske lite optimistiskt, men alla anmäler ju sig i för snabba snart grubber så det ska nog gå bra. Har inte bestämt vad jag ska ha för mål än, eftersom det är så lång tid kvar och svårt att avgöra hur allt kommer utveckla sig och vilken form jag kommer vara i. Men ska iaf försöka satsa på det här så det blir en bra tid! "Det är ingen tävling, man springer för skojs skull!" yeah right..

Jag har även ringt och täcknat ett abonnemang för bredband. Blev hos ComHem och kommer att kosta 199 kr första 6 månaderna och 329 kr 6-12 månader, så sen måste jag komma ihåg att säga upp det!! Men det här var deras bästa kampanj, och då får jag snabbaste bredbandet fri tid. Får även gratis med en raouter så jag kan koppla upp mig var som helst i lägenheten, perfekt :) (han försökte lura på mig massa tv abonnemang "du får bättre bild" (fullkomligt onödigt) och fast telefoni (vem har ens sånt nu förtiden?! men sånt idioti går jag inte på!!!). 

Ska försöka (måste) hinna med dessa grejer idag också:

1. Skicka in blanketter till CSN, adressändring, Gävle energi, bostadsbidrag osv. Allt är ifyllt och klart så bara att gå till brevlådan!
2. Beställa linser. 
3. Skriva en "behöver lista från Ikea" till pappa.

Sen självklart även plugga hihi

Nu kurrar magen, ska gå och ta mig en banan och två ost mackor. Mums!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har fast telefoni!!!!!! Så det så!! Och mitt bredband, det snabbaste av snabba från Glacalnet, kostar bara 249 kr i månaden då! Slå den om du kan?

2011-01-28 @ 17:07:16
Postat av: Fanny

Haha oh nej! Varför då??? Har nån någonsin ringt?? (förutom telefonförsäljare. Jag är imponerad! En heter det inte glocalnet iaf? Så mitt var kanske lättast att stava ;)

2011-01-28 @ 20:57:38
Postat av: Emelie

Jo det är klart, jag skrev fel bara..heter det inte "men heter det inte" och inte "en heter det inte"? Jäkligt petnoga där! Jag har det pga av att mitt bredband blir 50 kr billigare i månaden då, smart va!? Men jag använder den inte!

2011-01-28 @ 22:52:03
Postat av: Bodil

Glöm inte madrassöverdag från Ikea :-)

2011-01-29 @ 11:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0