i've got this thing for you that i can't hide

Känner mig lite tom på fantasi över vad jag ska skriva. Var på makroekonomi föreläsning idag igen. ingen rolig kurs än så länge. förstår ingenting - känner ingen.

Har annars mest varit ute och gått. Har haft en sån där dag där jag känner mig ensam, så det är ett bra sätt att fördriva tiden. Under en av promenaderna ringde jag och pratade med Sofia.

Jag: Berätta, har det hänt något spännande på jobbet?
Sofia: Nej... :/
Jag: Nähe. Men berätta, hur är det med Jimmy då? Jobbar han kvar?
Sofia: Fanny, du har varit borta i drygt en vecka, ge dig!

Det är helt sjukt. Känns som om jag varit här hur länge som helst. Men tur att man får sig en liten väckarklocka ibland!


Dagens humör: Inge vidare
Dagens träning: 20 min morgonjogg samt flera långpromenader
Dagens mat: Nachos



Här kommer en bild som egentligen inte hör till.
Inte mer än att jag och Sofia är på bilden. Så det får duga.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0