Better to have loved and lost than never to have loved at all.

Kan tyvärr inte blogga långt idag, får snart kramp i fingrarna. Och kan heller inte blogga mycket imorgon är jag rädd för, för att då har jag nog träningsverk i fingrarna.

Jag har nämligen suttit hela dagen och skrivit över mina anteckningar från blocket till ett word dokument (och har kanske kommit en tiondel) och nu har jag vrål ont i fingrarna.

Förutom att plugga hela dagen har jag även varit på föreläsning tre timmar, men annars suttit i telefon med bästaste Isabelle. Har inte pratat på jättelänge så vi satt och tog igen allt vi missat mellan himmel och jord. Saknat min fina tjej.

Förövrigt, har ni sett programmet "Landskampen"? Om inte, gör det! För det är ritkigt riktigt kul. Och ikväll har ju "Lyxfällan" premiär, och efter det är det ju "Big Brother"..! Herregud får ha ett öga öppet samtidigt som jag pluggar lite. hihi

 


Isabelle och Benny.
Om inte alltförlänge får jag besök av dessa.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Missade BB ikväll, var det bra?

2011-02-25 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0