Are we getting wiser, or just older?

Har varit dålig på att blogga, men har verkligen inte haft tid/ork..

Förra helgen var iaf min älsklingsmamma och min älsklingssyster på besök! MEGA BRA HELG!

Var hemma i Stockholm hela förra veckan. Pappa hjälpte mig med en inlämningsuppgift i Externredovisningen som skulle in. Herregud vad vi kämpade! And of course we made it :) Var en jättemysig vecka. Helt underbart att få somna bredvid min älskling hela veckan. dock inte lika roligt att sätta sig på tåget tillbaka till Gävle på måndagskvällen..

Hur som helst, igår var jag fit for fight igen efter mitt sammanbrott på tåget. Var i plugget från nio-fyra. Och innan dess var jag och lämnade hundarna hos Angeliqa och sedan var jag och hämtade dom. Så var inte hemma förrän vid fem. Och från 18-22 skypade jag med Emelie, och kom vi fram till något vettigt? nej haha men det var väldigt trevligt!

Men här kommer iaf hela poängen med inlägget. Att när jag var påväg till Angeliqa så började det snöa massor. Men det blåste inte utan snön bara sjönk ner till marken. Allt var så himla fint. Och snöflingor, guuud vad vackra det är!! Jag gick verkligen bara och njöt.

.. tills jag kom på att jag skulle försöka fånga dom på tungan. Så sprang och hoppade fram och tillbaka på vägen med tungan i högsta hugg. det var hur svårt som helst - och hur roligt som helst.

Här kommer lite bilder från förra helgen!

Mamma försökte damsuga - Billy försökte äta upp damsugaren.


Vi var ute och åt på en jättefin restaurang!!


Vi drack goda drinkar!


Jag blev firad och blev tillängnad en vacker sång av vackra personer.


Fick en jättesnygg kjol av syster! (visar bild på kjolen sen)



Fick en platttång/hårtång av mamma, kolla hur fint mitt hår blev?!


världens bästa mammi <3


Emelie drack lite för många drinkar... eller? hihi

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ta genast bort den där groteska bilden på mig, INTE OK!

2011-02-23 @ 15:45:16
Postat av: Anonym

Och den på mig o Emelie när vi står o sjunger ja må hon leva - den var heller inte kul...

2011-02-23 @ 22:08:18
Postat av: Emelie

Ja, men den sista måste bort Fanny, den är ju värre än allt annat! TA BORT DEN NU

2011-02-24 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0