take me back.

är så jävla less. dagen har varit perfekt. ville bara berätta för hela världen hur glad jag var. men det blev endast för familjen och sen har jag knipt. istället har jag tvättat, promenerat, packat och bara njutit av dagen. låter inte så kul, men har man en bra dag - är det mesta kul.

men inte fan fick man vara glad en hel dag. nej alltid är det nått jag säger eller gör som förstör. jag förstår inte. vad är det jag gör för fel? för jag orkar inte ha det såhär. mina krafter tar slut snart.

det här som var en så bra dag.

har iaf laddat ner Johan Glan ståupp film för att försöka få somna glad. och räcker inte det har jag solsidan redo. detta får inte bli en kväll att somna ledsen. nej, detta ska inte få bli en dag att få förstöra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du förtjänar att få vara glad! <3

2011-12-19 @ 23:29:14
URL: http://runningmakessense.blogg.se/
Postat av: Mammi

Ja, verkligen!

2011-12-20 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0