Take a little time to hold yourself, Take a little time to feel around, Before it's gone

Har suttit inne hela dagen, så jag bestämde mig för att sticka ut och springa lite. gud så bra man mår efteråt. har även ätit middag så nu är jag mätt och belåten :) tror resten av kvällen kommer att bestå av plugg. jag behöver det. imorgon förmiddag ska jag till frisören, åh jag har verkligen längtat! är så trött på mitt hår. det är så trist och livlöst. på eftermiddagen ska jag också iväg till veterinären med billy. han har fått sår under tassen som inte går över, så får se vad det är.



denna bild har jag redigerat färgerna på. men det är nått i denna stil jag tänkt i hårfärg. så får se vad jag kommer hem med i morgon. kanske aningen mörkare.. är fundersam på om man kanske skulle ha lite smått rött? för att få det lite varmare? aja, nog spekulerat, får se vad dom säger imorgon helt enkelt!
puss och kram
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0