some people will stay in your heart, even if you are gone in theirs

för ovanlighetens skull har denna kväll bestått av plugg. börjar fatta lite nu iaf, men känns som om det är en lång väg kvar. orkar dock inte spekulera i om det kommer gå bra eller inte på tentan. det är på den nivån att det beror på vad som kommer på tentan. har jag tur så kommer det jag pluggat på på tentan, har jag otur - så kommer resten. tänkte iaf vara busig och skippa skolan imorgon och istället fokusera på makron. dags för slutspurt.

hur som helst. imorgon kommer min älskling hit. åh vad jag saknar honom (för att inte tala om hur mycket han saknar mig.. hehe). kommer tyvärr inte bli så mycket kvalitetstid imorgon, eftersom tentan är på fredag, men det gör ingenting. bara att få somna bredvid varandra är fantastiskt.

aja. nu ska jag fortsätta plugga. puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0