run bitch, run

Gutenmorgen!

igår kväll fick jag en jättebra idé. tänkte att jag idag skulle sticka ut och springa innan frukost (så jag inte behöver göra det i eftermiddagen och förstöra frillan, töntigt jag vet). hur som helst. imorse kl 07.00 när klockan ringde kändes det inte som en lika bra idé.. men men. bara att knya skorna och bege sig ut. dock är det heeeelt hopplöst att springa då det är glashalt nästan överallt. så blev väl 50-50 gång/jogg. men jag är nöjd iaf. gjorde mitt bästa.

nu sitter jag och äter en stor frukost framför nyhetsmorgon. en riktigt bra start på dagen. förresten, idag är det ju lucia också! så himla mysigt, i gävle har man ställt ut tända ljus i rondellen precis utanför. är kanske 200 ljus.. :)



trevlig lucia! puss puss

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken bra start på dagen!

2011-12-13 @ 10:04:46
Postat av: Emelie

Får vi se frillan??

2011-12-13 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0