du fick för stor del av mitt liv, kunde inte andas tillslut

godmorgon/goddag!

jag startade dagen med en löprunda och därefter en smaskig frukost framför "efter tio". anders bagge är min nya idol. han är så inspirerande och bara så himla bra. visste ni att han lider av panikångest? ibland får han panik bara av att stå i en kö till kassan på ica? idag när han blev intervjuad av Malou, hade han ringt in igår bara för att höra efter detaljer som t.ex. hur soffan såg ut som han skulle sitta i. förstår ni att samma man sitter i globen framför tusentals människor live + jag vet inte hur många männiksor bakom tv-rutan? allt handlar om att våga möta sina rädslor. kom ihåg det.

sitter iaf med makron nu så ska koncentrera mig på det. tänkte iaf dela med mig av några mys- låtar som jag förtillfället älskar.

Ane Brun - true colors


Regina Spektor- samson


Ellie Goulding - your song


Imogen Heap - Hide and seek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0