as the years pass by.

idag är sista dagen på 2011. detta år har verkligen varit ett bra år. och fort har det gått. men tiden går ju fort när man har roligt. så vad har jag åstakommit? det viktigaste som hänt i mitt liv detta år är att jag har för första gången i köpt en egen lägenhet och flyttat hemifrån. jag har även börjat plugga vilket innebär ett steg på vägen till att förverkliga min dröm om att bli fastighetsmäklare.

Detta har alltså varit ett år som började med en start på ett nytt liv och slutade med nyfunna vänner och en massa kärlek till de som fortfarande står kvar vid min sida. Därimellan mängder av fantastiska minnen.

så hur firar jag en dag som denna? självklart på jobbet.. men ingen fara. jobbar bara 10-14. sen blir det att träffa min älskade mammi och ikväll beger jag och mattias oss till daniel & malin.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0