you give me feelins that I adore.

Godmorgon mina finaaa. som vanligt är jag helt död. 04.00 ringde klockan. Men äh, slutar ju 14 så det är rätt skönt. Då ska jag bara hem och soooova. Måste ladda upp mig inför träningen. Jag och Mattias åker nog ut till Hellasgården och tränar och badar. Få se vad han kör med jag ska köra 12 km distans är tanken.

Igår direkt efter jobbet körde jag 5 km på löpband. Höll 4.18 tempo så är helt okej nöjd. Hade hoppats på bättre tid (det gör man väl iofs typ alltd) men det får duga. Efter träningen åkte jag iväg och handlade så var inte hemma förrän strax efter fem. Som tur var så var Mattias också helt slut efter jobbet så vilade en halvtimme. På kvällen åkte vi iväg till svenska sushihuset och åt gott gott gott. På tv hemma kollade vi friidrott och åt päronglass. Vilken kväll!
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuuuuud vad gott det ser ut! 4.18 är ju helt stört bra, du kommer slå mig med hästlängder på midnattsloppet, måste hem och träna nu!

2011-08-03 @ 08:42:24
Postat av: Mammi

Mmm, smaskigt!

2011-08-03 @ 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0