"You can only be free when you got nothing to loose"

Imorgon är det midnattsloppet. fan börjar bli nervös. det känns som en evighet sen som jag stod på startlinjen (även om detta är en helt annan sak jämfört med förut). Och Fanny i ett nötskal har gått runt och berättat för alla hur mycket hon tränat och hur snabbt hon kommer springa. Kan man göra annat än att älska sig själv? Träningen denna vecka har gått skit. t-om. en snigel hade sprungit om mig.

Fast å andra sidan, hur dum jag än må vara - tycker jag att det är dummare att vara sån som går och säger att man inte tränat nånting och kommer springa värdelöst. För jag är stolt över hur mycket jag tränat och hur mycket jag kämpat för detta. Och går det sen åt pipsvängen - ja då kan jag iaf vara nöjd över min prestation med min träning.

Men håll gärna tummarna för mig 21.40 - så lovar jag att göra mitt absolut bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0