just to make it clear.

långa långa söndag - men jag ville aldrig att du skulle ta slut. för idag åkte min älskling hem. 

Idag har jag hunnit med väldigt mycket faktiskt. Jag har hunnit:

- plugga, plugga och plugga lite till
- packa upp en del av min packning (är fortfarande massor kvar, det verkar aldrig ta slut?)
- gå långpromenad med M och hundarna i skogen
- laga god middag (Emelie läs: gravad lax med dillstuvad potatis)
- träna ett riktigt hårt styrkepass på gymmet
- betala räkningarna
- skypa med pappa

låter kanske inte så jättemycket, med plugget tog upp nästan 90 % av tiden, vilket gör det väldigt imponerande att jag hann med de andra också.

Hur som helst. känner mig lite depp just nu. är väldigt ensam. har såklart mina fina hundar, men hatar att lägga mig själv. hatar att inte vakna upp brevid den jag älskar. hatar att inte få en godnatt puss. så ja, lösningen är att gräva ner sig i lite mer plugg. men det behövs, så det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0