Just go with it.

Igår 21.40 gick startskottet och midnattsloppet var igång.

Hjälp vilken adrenalinkick man fick av musiken, uppträdandena och framförallt alla taggade löpare. Jag öppnade första km ganska fort och hade km tiden 4.18 (hade planerat 4.30 = sluttid 45 min). Ända fram till 5 km efter backen upp till Sofiakyrkan låg jag bra till tidsmässigt. Men skulle gissa att jag tappade mellan 7-9 km. Då var jag riktigt riktigt trött och kände att målet var evigheter bort. Men i mål tog jag mig och kom in på 46.08. Det är jag väldigt nöjd med, även om jag är lite bitter över att jag inte höll enda in i målet.

Det roligaste av allt var iaf att vid runt 5 km så mötte jag Micke W. Vi hade samma mål om tiden, så jag försökte peppa honom att han skulle dra. Tyvärr var han lika död som mig och ville att jag skulle dra honom. Eftersom båda var helt slut så körde vi på på varsitt håll och när jag kom i mål så såg jag att jag hade spöat honom med 5 sekunder. Ni kan ju gissa hur lycklig jag var då... hehehe


lilla jag vid starten


Kommentarer
Postat av: Mammi

Grymt bra jobbat!

2011-08-14 @ 12:52:34
Postat av: Emelie

Fanny är bäst!

2011-08-14 @ 15:22:02
URL: http://eypa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0