but my world, is pretty damn good too.

Åh fan vad trött jag eeee.. har varit på jobbet i över en timme nu och orkar knappt hålla ögonen öppna. Började lika tidigt igår, och efter jobbet åkte jag till Amandis och hängde där. När jag sen kom hem så städade jag hela lägenheten - allt för att inte somna. Nödvändigt, absolut! Men när Mattias kom hem vid kvart i tio (det jag hållt mig vaken för) var jag så trött så jag bara grina. ha ha låter sjukt men jag var helt slut. Mattias blev såklart jätte orolig och förstod inte vad som hänt. Kände mig som en treåring "allt är bra, är bara trött".

Så idag efter jobbet ska jag bara ta det lugnt. Känner att jag verkligen borde hitta på något, nu när boysen är hos mamma, men tyvärr är jag för gammal för att orka. Eller jo juste. helt lugnt ska jag inte ta det, ska ju träna 5 km snabbt snabbt snabbt. Frågan är, ska jag träna direkt efter jobbet (har med mig träningskläder), eller ska jag hem och vila först och lyckas pallra mig till gymmet efter? hmmm vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Emelie

För gammal haha? Det tror jag inte. Jag ska också försöka träna idag, hur känns det inför midnattsloppet? Har du också panik?

2011-08-02 @ 16:42:32
Postat av: Fanny

haha ja men jag har blivit en trött tant. well well! nej jag har inte sån värst ångest, har tränat rätt bra, så då får det gå som det går. Har du panik eller?

2011-08-03 @ 06:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0