Happy people are beautiful.

måndagar är alltid lika jobbiga. för jag är alltid lika ensam.

men jag ska inte klaga, för jag har haft en fantastisk helg.
självklart blir jag alltid lika lycklig av att Mattias kommer,
men inte nog med det, vem blir inte lycklig av värmen?!

Vi har hunnit träna, äta gott, gå promenader, fika, shoppa,
se på film, träffa David och massa mer.

Och jag måste berätta, David - Mattias kompis, har precis utbildat sig inom hälsa och kost. Så nu behöver han hjälp med marknadsföring så han kan få snurr på allting. Så vi ska samarbeta, han ska hjälpa mig lägga upp ett grymt kost program åt mig (som jag ska följa till punkt och pricka) och jag ska hjälpa honom att markandsföra
honom (t.ex. genom att skriva på facebook "tack för kostprogramet" osv.). Hur bra får det bli?

Så nu håller jag på att skriva kostdagbok, så han vet hur jag äter i dagsläget. Jag skäms verkligen över att visa.. men men, ganska enkelt till en förbättring iaf hehe :) Jag har även tagit "före" bilder, så jag sen lättare ska kunna se resultatet. Det tror jag är viktigt när man gör en sånhär satsning!

Mattias har även lagt upp ett träningsprogram åt mig. Så idag har jag varit på gymmet och tränat bål och ben. Jäklar vad jag kommer bli fit till sommaren!

Funderar förresten på att skapa en träningsblogg..
Där jag lägger upp min träning, vad jag äter samt lite olika tips.
Sen skulle även Mattias skulle kunna hjälpa mig att fixa sponsorer och sånt.
Vad tror ni? Eller ska jag nöja mig med denna blogg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det motiverar dig så kan du göra det - annars tror jag att två bloggar kommer bli jobbigt att underhålla

2011-04-11 @ 20:50:54
Postat av: friida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-04-11 @ 21:08:13
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: Emelie

Skapa en träningsdagbok på shapelink istället!

2011-04-12 @ 11:09:52
URL: http://eypa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Emelie, vad är shapelink?

2011-04-12 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0