Happily ever after.

Jag svävar på moln just nu. eller har gjort senaste två timmarna..
Har nämligen varit och sprungit intervaller. Låter inte så värst roligt, men det var det!
Det är SATS som anordnar löprundor. Det varirerar mellan långintervaller,
backintervaller, korta intervaller osv. Idag var det korta intervaller. (4x 90-90 & 4x60-60)
Och det var så himlans roligt!!!!

Äntligen fick jag springa i grupp igen. precis som på "gamla goda tiden".
Alla hejade på alla och alla kämpade in i det sista.
Självklart kom min vinnarskalle fram och jag slet som ett djur för att vara bäst.
På sista intervaller kom jag knappt frammåt. både armar och ben led av mjölksyra.
Kan man vara annat än att vara lycklig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0